הובלת עסקי איקומרס לצמיחה - אסטרטגיה שיווקית. שיפור ביצועי קמפיינים ושיפור חווית משתמש וחווית לקוח.
איך מגדילים רווחיות בעסק איקומרס בלי השקעות מטורפות עם גלית מסד - פרק 19
בתקופת הקורונה, כמנכ"לית חברת איקומרס של מותג אופנה מוביל, ההתמקדות שלי הייתה בשיפור יחס ההמרה (CRO), מיקסום החזר ההשקעה (ROAS) והגדלת שביעות רצון הלקוחות (NPS). זה הספיק אז לצמיחה תלת-ספרתית.
אבל כשהעולם חזר לשגרה, התחרות גדלה, הצרכן למד לקנות אונליין, והמדיה התייקרה. היה ברור לי שאי אפשר להסתמך רק על פרסום – צריך מערכת יחסים עם הלקוחות.
כך פיתחתי אסטרטגיית צמיחה חדשה: מיקוד בלקוח. יצירת ערך אמיתי ונאמנות הובילו את החברה לצמיחה ולרווחיות ארוכת טווח.