מכירים את ילדי הפלא שלומדים הכל מיוטיוב? שתמיד מתנסים בפיצ'רים ראשונים? וכשאין פתרונות קיימים – הם מפתחים וממציאים כאלה?
זה בדיוק הקסם של אלמוג בן עטר. בעלים וסמנכ"ל תפעול של Hunt Digital, שבאחריותו תקציבי הפרסום של מותגי האיקומרס הגדולים במדינה.
הוא אנליסט, איש שיווק, וטקטיקן מהחדים בתעשייה, בסטנדרט בינלאומי, ובפרק מספר על פיתוח מדהים לשיפור ביצועי קמפיינים.
לפרטים נוספים ועבודה עם אלמוג והצוות שלו ב – Hunt בקרו באתר 🙂 (באייקון של כדור הארץ פה למטה).